برگزاری دوره «هر مسجد، یک خبرنگار» در زنجان
کد خبر: 3782205
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

برگزاری دوره «هر مسجد، یک خبرنگار» در زنجان

گروه اجتماعی ـ دوره خبرنگاری طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد و نمایندگی خبرگزاری شبستان استان زنجان در حال برگزاری است.

برگزاری دوره خبرنگاری «هر مسجد، یک خبرنگار» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، دوره خبرنگاری طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد و نمایندگی خبرگزاری شبستان استان زنجان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته 27 و 28 دی‌ماه در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حال برگزاری است.
معرفی رسانه‌های ارتباط جمعی از قبیل مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رادیو و تلویزیون و تشریح فعالیت یک خبرنگار در هر حوزه با تأکید بر نوع فعالیت در حیطه خبرگزاری، معرفی اصول مصاحبه و تهیه و تنظیم آن، آشنایی با گزارش‌نویسی، معرفی عکاس خبری با تأکید بر عکاسی در حوزه خبرنگار شهروندی و آیین نگارش فارسی و شیوه درست نویسی از سرفصل‌های این دوره است.
طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» با هدف ایجاد شبکه قوی و منسجم جهت اطلاع‌رسانی از رویدادهای مختلف، مقابله با آسیب هجمه‌های تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه، ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات و اخبار کذب، ایجاد شبکه‌ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت‌های روزنامه‌نگاری و پشتیبانی محتوایی از رسانه‌های کشور برگزار شد.
بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های جاری در حوزه مساجد کشور از دیگر اهداف این طرح است.
انتهای پیام
captcha